امضائ تفاهم نامه طرح همایتی تاکسیداران

سرپرست شهرداری کرج از تصویب لایحه خرید ۵۰۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات و متعلقات مربوطه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری کرج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه رسمی شورای اسلامی کرج که روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه برگزار شد، از تصویب لایحه خرید تخت بیمارستانی با هدف کمک به سلامت شهر و شهروندان خبر داد.
سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه تشکیل ستادهای استانی یکی از مصوبات ستاد کرونا کشور جهت تسریع در روند کنترل این بیماری در بین استان ها و شهرها می باشد، گفت: تمامی مصوبات این ستاد برای دستگاه های ذیربط لازم اجرا است.
 وی در خصوص تصویب این لایحه گفت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم و براساس مصلحت شهرو شهروندان لایحه تجهیز تخت بیمارستانی را تصویب کرده اند.  
سرپرست شهرداری کرج در خصوص سوالاتی که در خصوص خرید واکسن توسط شهرداری، گفت: این کار در تخصص شهرداری نیست و در هیچ کجایی تهیه و خرید واکسن به بخش خصوصی واگذار نشده است.
این مسئول همچنین در ادامه سخنان خود بیان کرد: باتوجه با به سیر صعودی آمار فوت بیماران کرونای، برای تجهیز تخت بیمارستانی هزینه مورد نظر بعد از تصویب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت تا هم در هزینه و هم در وقت  صرفه جویی شود.
وی همچنین از شورا خواست دستگاه دریافت کننده بعد خرید تجهیزات مربوطه گزارش و مستندات مربوطه را به شورا ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =