غلامرضا رضوانی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح جهادی علمداران خدمت (پاکداشت شهر) در منطقه شش، ۶۰۰ نفر از شهروندان خدمات پزشکی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی در دومین نشست هم‌اندیشی روسای سازمان‌های خدماتی شهرداری کرج که به میزبانی سازمان مدیریت آرامستان ها در بهشت سکینه (س) برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری چنین جلسات مشترکی با حضور روسای سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری، به‌طورقطع ضمن شناسایی مشکلات و انجام اقدامات جهت رفع آن‌ها و ارائه ایده در حوزه‌های تحت پوشش، اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث بودجه متفاوت عمل شده است، ادامه داد: این موضوع فقط مختص شهرداری کرج نیست بلکه کشوری است و در سطح کشور، دولت نیز به همین روال بودجه خود را ارائه می‌دهد.

جمعه‌های جهادی در هفته‌های آتی به قوت خود باقی است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری کرج به اجرای طرح جهادی علمداران خدمت (پاکداشت شهر) که روزهای جمعه هر هفته دریکی از مناطق شهرداری کرج برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح که جمعه گذشته در منطقه شش شهرداری برگزار شد، به بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان در حوزه پزشکی اعم از دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، پزشک عمومی، پوست و مو، تزریقات، زنان و ... خدمات ارائه شد.

رضوانی با اشاره به رویکرد اجتماعی طرح‌های جهادی هفتگی در شهرداری یادآور شد: تا به امروز پنج هفته است که این طرح با کمک و همکاری گروه‌های جهادی در مناطق مختلف شهرداری کرج اجراشده و در هفته‌های آتی نیز به قوت خود باقی است و ادامه خواهد داشت.

کمیته استقبال از بهار نیازمند طرح‌های جدید و فاخر است

​وی در ادامه بر لزوم توجه و آینده‌نگری مدیران در حوزه استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون که حدود ۱۰۰ روزبه پایان سال مانده مسئولان باید به فکر ارائه طرح‌ها و اقدامات خود جهت استقبال از بهار باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در کمیته استقبال از بهار نیازمند ارائه طرح‌های جدید و فاخر هستیم، مسئولان دست‌اندرکار و ذی‌ربط فکر و ذهن خود را به سمت ایده‌های ناب و فاخر ملی و مذهبی سوق دهند تا بتوانیم توجه شهروندان را جلب کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ها، حمید دانشی کهن سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، حسین کریم پناه سرپرست سازمان مدیریت پسماند، پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، محمد جمشیدی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =