پیگیری وصول مطالبات شهرداری از پروژه البرز مال

شهردار کرج بابیان اینکه در تلاشیم روند افزایش جذب بودجه تا پایان سال ادامه داشته باشد، افزود: با این اتفاق شاهد تزریق منابع مالی مناسب برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار شهر و تسریع درروند تکمیل آن‌ها خواهیم بود.

مصطفی سعیدی سیرائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به افزایش ۱۸۰ درصدی جذب بودجه نقدی و تهاتری شهرداری در دی‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: در دی‌ماه امسال در بخش نقدی و تهاتری بودجه، ۳۱۳ میلیارد تومان جذب‌شده این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، میزان جذب ۱۷۴ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارسالی، این افزایش جذب تنها مختص دی‌ماه نیست و در آذرماه هم شاهد افزایش قابل‌توجهی در میزان جذب بودجه نقدی و تهاتری شهرداری کرج بوده‌ایم.

شهردار کرج توضیح داد: میزان جذب بودجه نقدی و تهاتری در آذرماه سال گذشته حدود ۱۶۵میلیارد تومان بوده که با افزایش ۱۸۹ درصدی در آذرماه امسال به ۳۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه توفیق در افزایش جذب بودجه نقدی و تهاتری در دو ماه گذشته حاصل تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری است، تأکید کرد: این اتفاق در گام نخست مرهون حمایت و همفکری اعضای شورای شهر درزمینهٔ تصویب لوایح ارجاعی است.

وی گفت: بدیهی است حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه شورا نقش به سزایی در تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده شهرداری، ارتقای کیفیت و کمیت خدمات این مجموعه و درنهایت جلب رضایت شهروندان دارد.

شهردار کرج تأکید کرد: در کنار حمایت شورا، باید از کارکنان شهرداری و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها در کسب این موفقیت قدردانی کرد.

سعیدی سیرائی با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان هم نقش به سزایی در افزایش میزان جذب بودجه نقد و تهاتر شهرداری در دو ماه اخیر داشته، توضیح داد: بدون مشارکت شهروندان هیچ‌یک از اهداف مدیریت شهری به‌درستی محقق نمی‌شود.

وی بابیان اینکه در تلاشیم روند افزایش جذب بودجه تا پایان سال ادامه داشته باشد، افزود: با این اتفاق شاهد تزریق منابع مالی مناسب برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار شهر و تسریع درروند تکمیل آن‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =