بلوار شهدای حسین آباد راه آهن به بهره برداری رسید

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج گفت:عملیات اجرای این پروژه سال گذشته آغاز و با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای استفاده شهروندان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی صبح امروز در مراسم افتتاح بلوار شهدای حسین آباد راه آهن و زمین چمن مصنوعی و ابنیه سرای محلات پارک بنفشه اظهار کرد: عملیات اجرای این پروژه سال گذشته آغاز شد و با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان، امروز برای استفاده شهروندان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در ابتدا اجرای این پروژه به عهده پیمانکار گذاشته شد ولی به دلایلی پیمانکار از عهده تکمیل آن برنیامد و تصمیم مدیریت شهری بر آن شد که پروژه به صورت امانی و پیمانی و با استفاده از ظرفیت‌های شهرداری به اتمام برسد. 

عاقلی تاکید کرد: طول این پروژه ۶۰۰ متر است و برای تکمیل بخشی از آن مثل احداث دیوار حایل که پروژه را به زیرگذر شهید کچویی اتصال می‌دهد، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است.

این مسئول تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه حدود ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۵ هزار متر مربع خاک ریزی داشتیم که توسط ماشین آلات و دستگاه‌های تخصصی شهرداری انجام شد.

وی افزود: آسفالت استفاده شده در این پروژه هم از تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری است.

عاقلی با اشاره به اینکه با توجه به استفاده از ظرفیت‌های شهرداری، حدود چهار میلیارد تومان از هزینه برآوردشده این پروژه کاهش یافت، گفت: از حمایت شورای شهر و همه همکارانی که در بهره برداری از این پروژه نقش داشتند قدردانی می‌کنم و امیدوارم این اتفاق منجر به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =