محمدرضا محمودی نژاد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از اجرای طرح مادران چشم انتظار در بهشت سکینه(س) کرج در روز ۲۲ اسفند خبر داد.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به فرا رسیدن هفته درختکاری اظهار داشت: در راستای حفظ یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مفقودالاثر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و تقارن آن با هفته درختکاری، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است که سازمان مدیریت آرامستان‌ها میزبان مادران شهدای مفقودالاثر شود.

وی افزود: در این راستا مقرر شد که تعدادی از مادران شهدای مفقودالاثر با حضور در آرامستان بهشت سکینه(س) اقدام به غرس نهال به نام و یاد فرزند شهید خود کنند.

این مسئول ادامه داد: این برنامه در محل باغ گیاهان قرآنی بهشت سکینه(س) که هم اکنون مراحل پایانی احداث آن در حال انجام است، برگزار می‌شود و تمامی نهال‌های غرس شده جزء درخت‌هایی هستند که نام آنها در قرآن آمده است.

محمودی نژاد یادآور شد: یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری و به تبع آن سازمان مدیریت آرامستان‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت در دوران طلایی دفاع مقدس، بیش از پیش تبیین شود.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اهمیت و لزوم درختکاری گفت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری، در سازمان مدیریت آرامستان ها، ویژه برنامه گرامیداشت این روز با غرس تعداد زیادی نهال برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =