غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در پی انتشار تصاویر مشاجره عوامل پیمانکار حوزه پسماند با پرسنل شاغل در یکی دیگر از شرکت های پیمانکاری همین حوزه، اقدامات نظارتی لازم جهت رسیدگی فوری به مسئله در دستور کار قرار گرفت.

غلامرضا رضوانی در گفتگوی تلفنی با کرج امروز ضمن قدردانی از توجه فعالان فضای مجازی به موضوعات روز جامعه، اظهار داشت: با توجه به قرارداد سازمان مدیریت پسماند با پیمانکار مورد بحث، دستورات لازم جهت رسیدگی فوری و برخورد جدی با عوامل شرکت نامبرده از مبادی قانونی به این سازمان ابلاغ و مقرر شد در لیست سیاه همکاری با تمام زیرمجموعه های شهرداری قرار بگیرد و مشارکت کنندگان در این نزاع نیز از ادامه فعالیت معلق شوند.

وی افزود: هیچ یک از دو طرف مشاجره به صورت رسمی یا پیمانی با شهرداری کرج رابطه همکاری ندارند لکن به جهت رعایت اخلاق اسلامی، پاسخگویی به احساسات پاک شهروندان و در راستای مسئولیت های اجتماعی شهرداری مقرر گردید تا مسئولان سازمان مدیریت پسماند از کارگری که با وی رفتار نامناسبی صورت گرفته، دلجویی کرده و رسماً عذرخواهی نمایند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ظاهراً و بر اساس بررسی های به عمل آمده اختلاف نظر بر سرِ مالکیت حجمی از پسماندهای رها شده که جمع آوری شده بودند، موجب شده تا عوامل پیمانکار و کارگر یکی دیگر از شرکت های پیمانکاری با یکدیگر دچار اختلاف نظر شوند که تصاویر بالا گرفتن بحث فی مابین آنها در فضای مجازی منتشر و موجب اطلاع مسئولان شهری برای رسیدگی فوری به مسئله شد.

رضوانی ادامه داد: بنده به نوبه خود از محضر همشهریان عزیزی که با مشاهده ویدئو دچار تکدر خاطر و آزردگی روحی شدند، صمیمانه عذرخواهی می نمایم و انتظار می رود که سازمان هایی همچون مدیریت پسماند در انتخاب پیمانکاران دقت نظر بیشتری داشته باشند تا دیگر شاهد تکرار چنین صحنه های آزار دهنده ای نباشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به اقدامات این معاونت در راستای آماده سازی بهشت سکینه (س) برای میزبانی از زائرین اهل قبور در روزهای پایانی سال و پیگیری مصوبات کمیته های ستاد استقبال از بهار اشاره کرد و گفت که خدمت رسانی جهادی به شهروندان در دستورکار قرار دارد.

رضوانی تصریح کرد: آغاز طرح جمع آوری زوج و فرد زباله ها که منطقه چهارصد دستگاه به عنوان پایلوت انتخاب شده، یکی از اقدامات مهم جاری معاونت خدمات شهری است و امیدواریم با فرهنگسازی، اطلاع رسانی گسترده و آموزش های شهروندی بتوانیم گام مهمی در جهت تفکیک زباله از مبداء و تبدیل تهدیدِ زباله ها به فرصت در شهرمان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =