شهید

در پی مطالبه گری و رهنمودهای آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج مبنی بر احیای سنت پسندیده دیدار و بازدیدهای نوروزی با خانواده های معظم شهداء، شهردار و اعضاء شورای شهر دقایقی پس از ورود به سالِ جدید شمسی، در بیوت تعدادی از شهیدان معظم حضور یافته و فرا رسیدن بهار مهدوی را تبریک گفتند.

به گزارش کرج امروز، شهردار کرج در لحظاتی که عقربه های تقویم با خداحافظی از سالِ 1400، می رفت که به نخستین بهار از قرنِ جدید شمسی سلام بگوید، در جمع آتش نشانان فداکاری که دور از کانون گرم خانوادگی در ایستگاه های سطح شهر در حالت آماده باش قرار داشتند، حضور یافت و همراه با آنها ذکر یا مقلب القلوب و الابصار را بر زبان جاری ساخت.

مصطفی سعیدی سپس از تیم های پاکبانان که در نقاط مختلف سطح شهر در حال تنظیف و رفت و روب معابر هستند، بازدید به عمل آورد و ضمن تبریک و خداقوت به آنها، سالی توأم با رحمت الهی و تندرستی و برکت را برای یکایک نیروهای خدوم مدیریت شهری به ویژه زحمتکشانِ حوزه سبزبانی و پاکبانی آرزو نمود. وی به آنها قول داد که حمایت های شورا و شهرداری از آنها در سال جدید نیز استمرار خواهد داشت.

در ادامه شهردار و اعضاء شورای شهر با حضور در بیوت شهیدان معظم اینانلو، کمالی دهقان و نریمانی، ضمن تبریک سال جدید به ایشان و ادای احترام به مقام شامخ آن شهیدان سلحشور، بر حرکت در مسیر تحقق وصایای شهدای معظم و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند و پای صحبت های خانواده های معظم شهداء نشستند.

طی سال جاری و به تاکید شهردار کرج، مدیران شهری در بازدیدهای نوروزی از خانواده های معظم شهداء، مراتبِ احترام قلبی مدیریت شهری و قدردانی از رشادت های شهیدان والامقام را به بیوتِ ایشان خاصه پدران و مادران گرانقدر آنها ابلاغ نموده و با آغاز سال جدید در معیت این خانواده های معنوی، برای کارِ جهادی و همت برای گره گشایی از مشکلات شهروندان هم پیمان می شوند.

مصطفی سعیدی همچنین طی گفتگوهایی با مدیران ارشد شهرداری کرج خواستار تلاش های عملی از آغازین روزهای سال در جهت تحقق شعار ملی سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را سالِ «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری فرموده اند، شده و بر تعامل ویژه با شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها تاکید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =