یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات احداث زمین ورزشی چند منظوره با مساحت سه هزارمترمربع در پارک بوستان جهان خبر داد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز، از احداث زمین ورزشی چند منظوره  به مساحت سه هزار متردر ضلع جنوب شرقی بوستان جهان خبر داد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج تصریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۳ هزارمتر مربع جهت احداث زمین والیبال، بسکتبال، فوتبال و هندبال به منظور استفاده عمومی شهروندان در حال اجرا است.
یگانی با تاکید بر ضرورت تجهیز و بهسازی و نوسازی پارک های سطح منطقه ۹ کرج از جمله بوستان جهان گفت: این زمین قبلاً به عنوان کارگاه متروی شهری چند سال مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر پس اتمام عملیات مترو با پی گیریهای به عمل آمده و با هدف ایجاد امکـــانات رفاهـــی در حال احداث است.
وی گفت: این زمین مسکونی به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان محله چهارصد دستگاه طالقانی جنوبی و محله والیعصر(ع) احدا شده است.
یگانی اظهار داشت: اجرای این پروژه ها علاوه بر ایجاد زمینه به منظور تفریحات سالم و ایجاد شادابی و سلامتی در میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان رضایت همشهریان را جلب خواهد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =