علی ذبیحی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج آمادگی دارد همه ظرفیت خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گیرد.

علی ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر ساله و بر اساس چشم‌انداز کشور شعار سال را انتخاب می‌کنند، گفت: ایشان به مقوله تولید به‌عنوان موتور محرک اقتصاد کشور توجه ویژه‌ای دارند.

وی با مرور شعار سال‌های گذشته، گفت: نام‌گذاری شعار سال ۱۳۹۶ با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، سال ۱۳۹۷ با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، سال ۱۳۹۸ با عنوان «رونق تولید»، سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» و سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نشان از اهمیت توسعه اقتصاد و تولید برای کشور دارد.

مدیریت شهری کرج همه ظرفیت خود را برای تحقق شعار سال به کار می‌گیرد

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری تأکید کرد: با توجه به اینکه شعار امسال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، مدیریت شهری کرج آمادگی دارد همه ظرفیت خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گیرد.

ذبیحی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق شعار سال، گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌هایی مانند فضای سبز و پسماند مهم است.

وی همچنین تأکید کرد: برای افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم و آن‌ها می‌توانند به مدیریت شهری کمک‌های فراوانی کنند.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری تأکید کرد: ضروری است مدیریت شهری به منظور تحقق شعار سال با مشارکت دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان طرح‌های کاربردی تهیه و تدوین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =