حامد احسانی نژاد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: روابط عمومی معاونت خدمات شهری در حوزه معاونتها، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حوزه سازمانها و منطقه ده در بین مناطق ده گانه رتبه های برتر تولید خبر و محتوای اطلاع رسانی در اسفند ماه ۱۴۰۰ را کسب کردند.

حامد احسانی نژاد در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: بر اساس تصمیم مأخوذه تعداد اخبار منتشره از سوی روابط عمومی های مناطق ده گانه، سازمان های وابسته و معاونت های شهرداری کرج به صورت ماهانه اعلام می گردد تا با اعلام روابط عمومی های برتر، شاهد ایجاد فضای بانشاط و رقابتی در راستای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته به شهروندان باشیم.

وی افزود: در همین راستا، روابط عمومی سازمان های سیما، منظر و فضای سبز شهری (با تولید ۲۱ خبر)، مدیریت آرامستانها (با تولید ۱۷ خبر) و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج (با تولید ۱۲ خبر) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در ارزیابی عملکرد بازه زمانی اسفند ۱۴۰۰ کسب کردند.

به گفته احسانی نژاد، در بین مناطق ده گانه شهرداری کرج نیز روابط عمومی های منطقه ده (با تولید ۱۰ خبر)، منطقه چهار (با تولید ۸ خبر) و منطقه شش (با تولید ۷ خبر) عملکرد مناسب تری را نسبت به سایرین ارائه نموده و حائزین رتبه های اول تا سوم هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در ارزیابی صورت گرفته از عملکرد روابط عمومی های معاونت های شهرداری نیز گفت: در این بخش، روابط عمومی های معاونت خدمات شهری (با تولید ۹ خبر)، شهرسازی و معماری و مالی و اقتصادی (هر یک با تولید ۷ خبر) و حمل و نقل و ترافیک (با تولید ۶ خبر) رتبه های اول تا سوم می باشند.

احسانی نژاد در پایان خواستار توجه بیشتر مدیران شهرداری کرج به بحث اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و تقویت حوزه روابط عمومی شد و اظهار کرد: یکی از مولفه های جهاد تبیین ایجاد امیدواری در جامعه و تقویت پاسخگویی و توجه به شفاف سازی و اطلاع رسانی است که امیدواریم در سال جدید اهتمام بیشتری را در این بخش شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =