پیگیری وصول مطالبات شهرداری از پروژه البرز مال

شهردار کرج با بیان اینکه توصیف مقام و منزلت معلم با عبارت های مادی امکانپذیر نیست، این قشر فرهیخته را ادامه دهندگان و جانشینان راهِ اولیای الهی دانست.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز از استاد شهید مطهری به عنوان شخصیتی ممتاز یاد و خاطر نشان کرد: معلم همچون والدین در زندگی یکایکِ افراد جامعه نقش پُررنگی دارد و این عزیزان همچون شمع در مسیر هدف بلندی که دارند، می سوزند تا فرداهایِ کشور در دست مدیرانی لایق، کاردان و عالم قرار گیرد.

وی افزود: معلم همه عمر خود را صرف تعلیم و تربیت و علم آموزی به فرزندانِ جامعه می نماید و منشاء تولید علم و فرزانگی و خردورزی است لذا مقام و شأن و منزلت این قشر در عبارت های مادی نمی گنجد.

شهردار مرکز استان ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی در استان البرز به ویژه کلانشهر کرج، معلمین در جهت علم آموزی و تعلیم نیروهایی لایق و کارآمد برای کشور در سنگر مقدس مدارس تلاش و ممارستی جهادی دارند که جا دارد به جهت مقامِ پیامبرگونه آنها بوسهِ ادب و احترام نثارِ دستانِ زحمتکش شان نمود.

سعیدی گفت: اینجانب فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم که مزین به معلم فرزانه انقلاب استاد شهید مطهری است را به همه مردان و زنانِ بلندهمت، فرزانه و نجیبی که با عنوان «آموزگار» و «معلم» مشعل تعلیم و تربیت را دست دارند، صمیمانه تبریک می گویم و توفیقات روز افزون و صحت و سربلندی یکایک ایشان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =