• ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
  • کد خبر: 86062
کودکان در دهمین جشنواره لاله ها

شهردار کرج زمان آغاز به کار دهمین جشنواره لاله‌های کرج را از بیستم فروردین ماه عنوان کرد و گفت: این جشنواره به مدت یک هفته به اجرا در می‌آید.

مهرداد کیانی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی باغ لاله‌های کرج که به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر کرج در آنجا حضور یافته بود، این خبر را اعلام کرد.

کیانی افزود: ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج کاشته شده که در قالب این جشنواره در معرض دید گردشگران قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر شرایط مطلوب و ایده آل گل‌ها در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با توجه به عمر کوتاه گل‌های لاله، زمان برگزاری جشنواره یک هفته تعیین شده است.

کیانی اذعان کرد: درب باغ گل‌ها در طول دوره جشنواره از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

شهردار کرج برگزاری دهمین جشنواره لاله‌ها را در نتیجه تلاش شبانه روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد.
وی ادامه داد: گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سردر چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیت الکترونیکی از اقداماتی بوده که برای برپایی این جشن انجام گرفته است.

لازم به ذکر است برای تسهیل در تردد و کاهش ازدحام جمعیت در جشنواره امسال، شهروندان و بازدیدکنندگان عزیز می‌توانند بدون حضور در محل برگزاری جشنواره، اقدام به خرید اینترنتی بلیط از طریق سایت رفاهی به آدرس B۲n.ir/f۳۳۵۱۹ کنند.

منتشرشده در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =