غفاری در ایرنا

سرپرست شهرداری کرج گفت: اخلاق مداری در کنار تکریم مردم بیشترین اثر گذاری در جامعه دارد و ما تلاش می کنیم در کنار ارائه خدمات، اخلاق مداری را سرلوحه قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری با حضور در خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: نباید در ارائه  خدمات به مردم  غفلت شود؛ هرچند انتقاد همیشه هست؛ برخی مواقع زحماتی که در این حوزه کشیده می شود در سایه انتقاداتی که مقداری تند است پنهان می ماند و به آن پرداخته نمی شود.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که در ارائه  خدمات ما نواقصی وجود دارد و در جهت رفع آن همه توان و تلاش را به کار می گیریم, اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات شهرداری در بحث درآمدی است و جزو معدود سازمان‌های خدمات رسانی هستیم که باید خودمان درآمد را کسب کنیم و براساس آن خدمات ارائه دهیم .

غفاری افزود: به خاطر رکود و شرایط اقتصادی که وجود دارد درآمدها به شدت پایین آمد اما نیازهای جامعه و خدماتی که باید ارائه شود پایین نیامده و انتظار هم  همین است که سطح خدمات بالا رود.

سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: با وجود چالش هایی که هست سعی شده بهترین خدمات را ارائه کنیم, هر چند اعتقاد داریم هیچ وقت در حد و شان و منزلت شهروندان نتوانستیم خدمات ارائه دهیم و سعی می شود رضایت شهروندان را داشته باشیم.

اخلاق مداری در کنار تکریم مردم بیشترین اثر گذاری را در جامعه دارد

وی اظهار داشت:  اخلاق مداری در کنار تکریم مردم بیشترین اثر گذاری در جامعه دارد و ما تلاش می کنیم در کنار ارائه خدمات تکریم مردم و اخلاق مداری را سرلوحه قرار دهیم.

غفاری با تاکید بر رویکرد جامعه محور و مسئولیت اجتماعی شهرداری خاطرنشان کرد: اخلاق مداری باید در شهرداری مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که تکریم ارباب رجوع بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: با تمام فراز و نشیب هایی که وجود دارد، مجموعه مدیریت شهری بهتر از گذشته باید بتواند ارتباط خوبی را با شهروندان داشته باشد چرا که خواست مردم مهم است و آنچه که مردم مطالبه می‌کنند باید به آن  پرداخته شود.

سرپرست شهرداری کرج افزود: مراسمی که در دهه کرامت امسال  قرار بود ۲ ساعت برگزار شود، حدود چهار ساعت برنامه  ادامه داشت زیرا  با استقبال گرم مردم مواجه شد؛ مردم در این حوزه نیاز دارند و برای آنها مهم است که برنامه های اجتماعی اجرا شود.

ترافیک عبوری شهر، کرج را دچار مشکل کرده است

وی تاکید کرد: بسیاری از کارهایی که در شهرداری انجام می دهیم  خدمات روزمره است که وظیفه ما است اما در کنار آن موضوعات اجتماعی و فرهنگی خاصی است که نباید از آن غافل شد.

غفاری بیان داشت: توسعه زیر ساخت ها به ویژه در بخش  حمل و نقل و سرویس های عمومی و ترافیک در کرج ضروری است چرا که ترافیک عبوری  شهر کرج را دچار مشکل کرده است.

سرپرست شهرداری کرج افزود: بزرگراه شمالی یکی از بزرگترین پروژه های شهر کرج است که بهتر بود دولت آن راه به سرانجام می رساند اما مدیران ارشد شهرداری در سنوات گذشته قبول کردند و امروز سایه مالی این پروژه مشکلاتی برای سایر پروژه‌ها در شهر ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: با این حال تلاش برای اجرای پروژه‌های عمرانی با کمک مردم ادامه خواهد داشت و تلاش‌ها بر رضایتمندی شهروندان با کمک رسانه‌ها معطوف شده است.

تکریم مردم و بهبود خدمات هدف اصلی مدیریت شهری کرج است

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =