طرح جهادی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: طرح جهادی پاک‌سازی منطقه هشت باهدف کاهش پراکندگی زباله‌ و نخاله در معابر عمومی، حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها اجرا شد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: در راستای  ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی، کاهش پراکندگی زباله‌ نخاله‌ها در معابر عمومی، حفظ بهداشت، جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و تسریع عملیات جمع‌آوری، طرح جهادی پاک‌سازی با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و گروه‌های جهادی در منطقه ۸ شهرداری کرج اجرا شد که پیرامون اجرای این طرح معابر و کوچه‌های نواحی این منطقه پاک‌سازی شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، عنوان کرد: طرح جهادی پاک‌سازی مناطق در راستای بهسازی سیمای شهری، حفظ آراستگی‌های بصری و رضایتمندی شهروندان، به‌صورت مستمر و دوره‌ای و به کار گیری ماشین‌آلات و تجهیزات در اختیار سازمان اجرا خواهد شد.  

خسروی در پایان ضمن قدردانی از رئیس اداره ماشین‌آلات و عوامل سازمان بیان کرد: امید است با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی، با رویکردی نو در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گام‌های اساسی و ماندگار برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =