• ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر: 81567
6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج، گفت: رفع معضل ترافیک میدان حصارک عمده‌ترین خواسته مردم است و در اولویت شهرداری قرار دارد.

علی فروغی در گفتگو با کرج امروز؛ ضمن شرح مشکلات عدیده وضعیت ترافیکی میدان حصارک، گفت: در خصوص رفع و بررسی این مشکلات مسئول هستیم وباید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

فروغی در این جلسه عنوان کرد: راه‌اندازی آسانسورهای پل عابر پیاده موجود در میدان حصارک، جابجایی دکه‌های مطبوعاتی واقع در ضلع شمال و جنوب میدان، نصب نرده به طول تقریبی ۴۰۰ متر در رفیوژ وسط خیابان شهید بهشتی به‌منظور جلوگیری از تردد عابرین از عرض خیابان از موضوعاتی است که به‌منظور رفع مشکل ترافیک این محدوده موردبحث و گفتگو قرار گرفت.

وی، تأمین روشنایی میدان و مسیر آن تا شروع رمپ‌های پل‌های روگذر، جانمایی ایستگاه تاکسی‌های خطوط شهرهای اقماری (کمال شهر، هشتگرد و ...) در مجاورت دیوار ضلع شرقی دانشگاه خوارزمی، جمع‌آوری دست‌فروشان و معتادان متجاهر و ایجاد امنیت برای مسافران و عابران عبوری و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی و دوربین‌های کنترل سرعت از دیگر مواردی است که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.

فروغی گفت: معضل ترافیک و در پی آن آلودگی هوا به‌خصوص در فصول سرد سال، اولویت اصلی مدیریت شهری است و اعمال طرح‌های ترافیکی به‌عنوان راهکاری می‌تواند نقش قابل‌توجهی در کاهش معضل ترافیک داشته باشد.

معضل ترافیک میدان حصارک بررسی شد

معضل ترافیک میدان حصارک بررسی شد

معضل ترافیک میدان حصارک بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =