جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۹۰ مورد حریق و انجام ۱۱۱ نجات در هفته‌ای که گذشت خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۸۳۹ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۴۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی به ۹۰ مورد حریق و ۱۱۱ مورد نجات رسیدگی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۴۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، بیان کرد: همچنین در هفته‌ای  که گذشت ۴۶ مورد نجات‌یافته و ۱ مصدوم و ۳ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۳ حریق و ۸ حادثه ایستگاه ۱۱۰ با ۷ حریق و ۵ حادثه ایستگاه ۱۰۶ با ۵ حریق و ۴ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۲ مورد صدور جواز و  ۵۱ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۵۲ نفر کارشناس صادر شد.

جمشیدی اشاره کرد: صدور ۵ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۷ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۴ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۶۴ مورد و تعداد ۴۸ مورد اخطار ایمنی با حضور ۳۱۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف نیز طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =