6

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار خبر داد.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: ‌به‌منظور بازگشایی گره‌های ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی و مناسب‌سازی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار با اعتباری بالغ‌ بر ۶۵۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

فروغی افزود: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث شهری و حفظ جان شهروندان در ترددهای شهری و رانندگی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه، هدف عمده و کلان اجرای طرح‌های عمرانی – ترافیکی، کاهش بار ترافیکی است، گفت: از خروجی‌های مثبت اجرای این عملیات عمرانی کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

سرپرست منطقه شش کرج در ادامه به مزیت‌های اصلاح هندسی تقاطع‌ها و معابر سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیکی در سطح شهر، کــاهش مصــرف ســوخت، سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

این مسئول در پایان اظهار داشت: امید است با اجرای طرح‌های ترافیکی و اصلاح هندسی، شاهد روان‌سازی ترافیک و ارتقای رضایتمندی شهروندان باشیم.

عملیات اصلاح هندسی در تقاطع بلوار باغستان اجرایی می‌شود

عملیات اصلاح هندسی در تقاطع بلوار باغستان اجرایی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =