8

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج از اجرای عملیات بهسازی خیابان دانش در این منطقه خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات تعویض کف‌پوش، پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی باغچه‌ها و احداث رمپ ورودی و خروجی برای افراد سالمند و معلولان خیابان دانش واقع در جهان شهر خبر داد.

رضوانی افزود: این عملیات با توجه به قدیمی بودن و شکستگی کف‌پوش‌های این پیاده‌رو و به‌منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد عابرین پیاده، احداث رمپ ورودی و خروجی برای عبور و مرور سالمندان، معلولان و زیباسازی چهره خیابان دانش انجام شد.

وی در ادامه گفت: حرکت پیاده طبیعی‌ترین، قدیمی‌ترین و ضروری‌ترین شکل جابجایی انسان در محیط بوده و پیاده‌روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیت‌های محیطی بوده و در برخی اوقات نیز به‌سلامت افراد پیاده منجر می‌شود که در همه این موارد داشتن یک پیاده‌رو با حداقل‌ترین استانداردهای موجود، حق هر شهروندی محسوب می‌شود.

 رضوانی خاطرنشان کرد: توجه به بهسازی، ساخت و حتی تعویض کف‌پوش‌های پیاده‌روهای سطح شهری از برنامه‌های است که در سال جاری به آن توجه جدی می‌شود، از این‌رو تعویض کف‌پوش‌ها علاوه بر شریان‌های اصلی منطقه در محلات نیز در حال انجام است.

وی، بهسازی معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تأکید مجموعه مدیریت شهری کرج است و با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بهسازی خیابان «دانش» انجام شد

بهسازی خیابان «دانش» انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =