غلام رضا رضوانی

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: با هدف بهبود وضعیت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات آسفالت معابر پرتردد به‌ویژه در محله‌های کم برخوردار در حال انجام است.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، بهسازی و آسفالت معابر را از مطالبات به‌حق شهروندان دانست و گفت: مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شهروندان به کار می‌گیرد.

رضوانی از آغاز عملیات پیاده‌روسازی به طول ۱۳۷ متر و اجرای عملیات جدول‌گذاری به طول ۵۲۰ متر به‌صورت دوطرفه کانیو، در انتهای خیابان بوعلی یک الی هفت حسن‌آباد خبر داد و گفت: هدف از این اقدامات، اصلاح معابر و سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه و کنترل ترافیک معابر است.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج همچنین از آغاز عملیات زیرسازی و روکش آسفالت مکانیزه خیابان استانداری واقع در این منطقه با صرف ۸۰ تن آسفالت خبرداد و گفت: معاونت عمران و ترافیک منطقه عملیات بهسازی معابر، ترمیم و بازسازی پیاده‌روها و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌گذاری کوچه‌های فاقد جدول را به‌منظور ایمن‌سازی معابر و افزایش رفاه شهروندان در دستور کار قرار داده است. ‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =