8

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: در راستای بهسازی محلات و معابر سطح منطقه بهسازی و آسفالت معابر این منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان آسفالت معابر و خیابان‌ها است؛ عنوان کرد: در راستای ترمیم و بهسازی آسفالت، تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در حال اجرا است.

رضوانی عنوان کرد: در این راستا عملیات پیاده‌روسازی به طول ۱۳۷ متر و جدول‌گذاری به طول ۵۲۰ متر در انتهای خیابان بوعلی ١ الی ٧ در محله حسن‌آباد انجام‌شده است.

سرپرست منطقه ۸ کرج، بابیان اینکه خدمات‌رسانی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، افزود: در این راستا پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری ازجمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری منطقه ۸ است.

وی در ادامه افزود: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج با اشاره به اهمیت توزیع متوازن خدمات در سطح محلات، گفت: لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات سطح منطقه در اولویت کار این منطقه قرارگرفته است.

رضوانی در پایان اظهار داشت: آسفالت‌ریزی یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در جهت روان‌سازی تردد است و باید با نظارت بیشتری انجام پذیرد.

اجرای عملیات بهسازی معابر خیابان‌های محله حسن‌آباد/ آسفالت خیابان استانداری انجام شد

اجرای عملیات بهسازی معابر خیابان‌های محله حسن‌آباد/ آسفالت خیابان استانداری انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =