شیر هیدرانت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: تا پایان سال حدود ۲۰ شیر هیدرانت ایستاده آتش‌نشانی در سطح شهر نصب می‌شود.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: تا پایان سال حدود ۲۰ شیر هیدرانت ایستاده آتش‌نشانی به‌منظور افزایش بهره‌وری عملیات‌ها و ارتقای خدمات ایمنی در سطح شهر کرج نصب می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بابیان این‌که در حال حاضر ۵۲ شیر هیدرانت از ۹۰ شیر موجود در سطح شهر قابل‌استفاده است، گفت: تجهیزات سایر شیرها به سرقت رفته است که به‌روزرسانی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه در تسهیل و تسریع امور مربوطه این تعداد قابل‌افزایش است، گفت: امکان دسترسی سریع و آسان خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر به آبگیری و استفاده بهینه از زمان در مواقع آتش‌سوزی از شاخصه‌های مهم در عملیات‌های آتش‌نشانی محسوب می‌شود که از طریق شیر هیدرانت قابل انجام است.

یساولی بیان کرد: همچنین برخی مراکز تجاری و پاساژها به دلیل عرضِ کم خیابان‌ها و مسائل ایمنی به نصب شیرهای هیدرانت در نزدیکی خود نیاز دارند تا آتش‌نشانان هنگام آتش‌سوزی به‌صورت مستقیم اقدام به استفاده از این شیرها برای مهار آتش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =