عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، از هماهنگی شهرداری کرج با سازمان نظام‌مهندسی استان البرز به‌منظور حذف کامل تبادلات فیزیکی در راستای تسریع در صدور پروانه ساختمانی خبرداد.

عباس سعیدی کیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به‌منظور تسریع در صدور پروانه ساختمانی، شهرداری کرج با هماهنگی سازمان نظام‌مهندسی استان البرز اقدام به حذف تبادلات فیزیکی در این خصوص کرده است.

سعیدی کیا عنوان کرد: طی جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، مقررشده دستورالعمل‌های اجرایی در خصوص ضوابط صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان)، کنترل نقشه‌های اجرایی جهت افزایش کیفیت ساخت و ساز، همچنین ایجاد کارگروه ویژه بهسازی لرزه‌ای و گسل و درنهایت نظم دادن به امور مرتبط با خدمات مجریان ذی‌صلاح در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: تسریع و تسهیل در صدور پروانه ساختمانی از مطالبات، حقوق عامه و قانونی شهروندان است و شهرداری نسبت به این موضوع توجه دارد.

این مسئول؛ با تأکید بر تسهیل هرچه بیشتر فرایند اداری صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری‌ها، گفت: کاهش زمان فرآیند صدور پروانه ساختمانی ازجمله سازوکارهایی است که در دستور کار قرار دارد.

منتشر شده در تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =