• ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر: 82627
جلسه شهردار با رئیس صدا و سیما

شهردار کرج با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران شهری در شهر امید آفرینی است، گفت: بایستی از بستر رسانه برای شناسایی مشکلات و ارائه اقدامات انجام گرفته به شهروندان استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیما استان البرز با حضور در دفتر شهردار کرج با مهرداد کیانی دیدار و درباره موضوعاتِ گوناگون بحث و تبادل نظر کردند.

شهردار کرج در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه در دستیابی به توسعه، اظهار داشت: نگاه ما به رسانه از جمله صدا و سیما مثبت و دوسویه است. اعتقاد داریم بایستی از این بستر برای شناساییِ مشکلات و ارائه اقدامات انجام گرفته به شهروندان استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم شهرداری‌ها و با بیان اینکه در قانون برای شهرداری‌ها وظایف متعددی در نظر گرفته شده که انجام درستِ این وظایف نیازمندِ برنامه‌ریزی و کارِ دوچندان است، گفت: فضا فضایِ رو به رشد و رو به جلویی است و در شورا و شهرداری اولویت، برداشتنِ باری از روی دوش شهر و شهروندان است.

کیانی یادآور شد: از مهر ماه امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه بزرگراه شمالی تزریق شده این در حالی است که در یک سال و نیم گذشته ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: برای پروژه مترو هم شورای ششم انرژی بسیار زیادی گذاشت و استاندار محترم نیز پای کار آمد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده‌ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر در ایام الله دهه مبارک فجر به صورت آزمایشی به بهره‌برداری می‌رسد.

کیانی با یادآوری این موضوع که‌امید آفرینی وظیفه همه مدیران است و تلاش می‌کنیم از عهده وظایفِ بیشماری که بر روی دوش شهرداری قرار دارد در این شرایط اقتصادی سربلند خارج شویم، اظهار داشت: در سه ماه اخیر ۵۰۰ میلیارد تومان اتوبوس خریداری شده که این موضوع در شهرداری کرج بی‌سابقه بوده است. چندین دستگاه وَن نیز به حوزه حمل و نقل اضافه شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه حمل و نقل عمومی و توسعه در این حوزه اقدامات خوبی انجام بگیرد و این از اولویت‌های شورای ششم و مدیریت شهری که قطعاً با کمک صدا و سیما و همه رسانه‌ها، از این پس بازتاب بیشتری پیدا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز البرز در این دیدار با اشاره به انتخاب مهرداد کیانی به عنوان شهردار و سابقه خوب و روشن وی در استان البرز و کلان‌شهر کرج و تبریک جهت این انتخاب، خاطرنشان کرد: کرج شهر کم مسأله و کم مشکلی نیست و برای شما در اداره شهر و کمک به حلِ مشکلات شهروندان آرزوی توفیق دارم.

وی بیان کرد: از شما و همه همکاران شما که در راه‌اندازی مترو کرج تلاش کرده‌اند صمیمانه تشکر می‌کنیم، وظیفه ماامیدآفرینی است و قطعاً در کنار شما برای انعکاس هر چه بهتر فعالیت‌ها، حاضر خواهیم بود.

مدیرکل صدا و سیما استان البرز یادآور شد: نادیده گرفتن مطالبات مردم زیبنده نیست و ما به عنوان رسانه در جهت دیده شدن مشکلات و خواسته‌های شهروندان گام بر می‌داریم.

وظیفه ما امید آفرینی است

وظیفه ما امید آفرینی است

وظیفه ما امید آفرینی است

وظیفه ما امید آفرینی است

وظیفه ما امید آفرینی است

منتشر شده در تاریخ 11 بهمن ماه 1401

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =