1

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: اولین جلسه وبینار کمیته طراحی شهری، سیما و منظر مجمع کلان‌شهرها با موضوع نمای ساختمان‌های سطح شهر برگزار شد.

عباس سعیدی کیا در گفتو گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه ساماندهی نما و منظر شهری از موضوعات مهم در زندگی شهرنشینی است گفت: نگاه تخصصی و علمی به ساماندهی نماها و منظر شهری از موضوعاتی است که مدیریت شهری به جد به آن پرداخته است.

سعیدی کیا عنوان کرد: به‌منظور دستیابی به الگوهای‌های مناسب در توسعه شهری در بحث نما طی جلسه‌ای چالش‌های پیش روی تائید نماها و نحوه برخورد با تخلفات اجرای نما موردبررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به‌عنوان ریاست کمیته طراحی شهری، ضمن تبیین وظایف کمیته و ذیل آن کارگروه نمای ساختمان‌ها موارد اجرای این طرح را ارائه کرد.

سعیدی کیا کاستن از ناهنجاری‌ها و اغتشاشات شهری و رسیدن به آرامش و آسایش را از اهداف توجه به موضوع سیمای شهری برشمرد و به ارزیابی اقدامات انجام‌شده از سوی شهرداری در بهبود و ساماندهی نما و منظر شهری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه منظر شهری همان نماهای قابل‌رؤیت در سطح شهر است، افزود: نمای ساختمان‌ها باید از آلودگی تصویری دور باشند و مقررات مربوط به آن رعایت شود.

منتشر شده درتاریخ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =