8

سرپرست منطقه ۸ شهردار کرج از اجرای عملیات جمع‌آوری دال بتنی و احداث جوی روسی در خیابان پیروزی و مطهری واقع در این منطقه خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام عملیات رفع اختلاف ارتفاع با احداث جوی روسی دوبل بین خیابان پیروزی و مطهری و همچنین جمع‌آوری دال های بتنی انتهای خیابان پیروزی و احداث جوی روسی دوبل در این محدوده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه خبر داد.

رضوانی بابیان اینکه زمان زیادی از عمر این جداول می‌گذرد و همچنین چهره نازیبایی به خود گرفته‌اند، اظهار داشت: در این راستا منطقه اقدام به تعویض جداول فرسوده کرده است.

وی گفت: این طرح باهدف افزایش رفاه حال شهروندان، سهولت دررفت و آمد، زیباسازی، هدایت آب‌های سطحی، رفع اختلاف ارتفاع، همچنین رفع گرفتگی جوی سرپوشیده و جلوگیری از تجمع موش و زباله انجام‌شده است.

این مسئول عنوان کرد: جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها به لحاظ نقش و تأثیرگذاری بر چهره شهر بسیار حائز اهمیت است و توجه به این امر از برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری است.

رضوانی در پایان افزود: هدف از اجرای طرح‌های عمرانی ارائه خدمات باکیفیت بهتر به شهروندان و تأمین رفاه حال آن‌ها است و امیدواریم با اعتبارات بیشتر خدمات مضاعفی را در این خصوص به شهروندان ارائه نماییم.

منتشر شده در تاریخ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =