8

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: به منظور قدردانی از زحمات پاکبانان زحمت کش منطقه از زحمات دو پاکبان در زادروز تولدشان قدردانی شد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به برگزاری جشن تولد دو پاکبان زحمتکش منطقه اظهار کرد: شهرها بدون تصور قشر پرتلاش و زحمتکش پاکبانان قابل تصور نیست، افرادی که در تمام ایام سال، در سرما و گرما محیط پیرامون را برای ما زیست‌پذیر کرده تا بدون دغدغه و با خیالی آسوده به زندگی و امور روزمره خود ادامه دهیم.

رضوانی بیان کرد: پاکبانان را می‌توان در زمره زحمتکش‌ترین افراد جامعه جای داد، کسانی که با کم‌ترین توقع بیشترین خدمت را به شهرنشینان ارائه می‌دهندو بدون هیچ چشم داشت و توقعی خاص به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی در ادامه گفت: نارنجی‌پوشان از ساعت‌ها پیش از طلوع آفتاب درحالیکه اکثر مردم خوابند، کار خود را آغاز کرده و چندین ساعت به صورت مداوم درحال خدمت‌رسانی در قسمت‌های مختلف برای پاکسازی و زیباسازی شهر بوده و شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

این مسئول با بیان اینکه پاکبانان خادمان واقعی در این شهر هستند و برای جبران گوشه‌ای از زحمات آنان باید از هیچ اقدامی دریغ نشود، گفت: هدف ما از برگزاری تولد آنان در محله‌ای که خدمت می‌کنند قدردانی از زحمات آنان بوده که بگوییم ما نیز درهر شرایطی به یاد شما هستیم و قدردان زحمات بی‌دریغ آن‌ها خواهیم بود.

قابل ذکر است تولد این دو پاکبان در محله خدمت آنان برگزار شد و اهالی محله نیز با اهداء هدیه از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

پاکبانان خادمان واقعی در شهر هستند

پاکبانان خادمان واقعی در شهر هستند

پاکبانان خادمان واقعی در شهر هستند

پاکبانان خادمان واقعی در شهر هستند

پاکبانان خادمان واقعی در شهر هستند

منتشر شده در تاریخ ۲۶بهمن ماه ۱۴۰۱


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =