عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: به منظور کاهش خطرات احتمالی، شناسائی و مقاوم‌سازی فنی ساختمان‌های ناایمن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس سعیدی کیا اظهار کرد: به منظور ضرورت توجه ویژه به ساختمان‌های ناایمن، شناسایی و مقاوم‌سازی فنی ساختمان‌های ناایمن شهر طی جلسه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

سعیدی کیا از فرآیند بررسی و امکان انطباق و تعریف اطلاعات مورد نیاز در لایه‌های مختلف شهرسازی و تأمین دسترسی لازم و نمایش مراتب فوق توسط نرم افزاز سامان شهر به منظور شناسایی ساختمان‌های ناایمن خبرداد.

وی با تأکید بر اهمیت جمع‌آوری اطلاعات جامع ابنیه ناایمن از طرف کلیه مناطق تابعه و سازمان آتش نشانی گفت: این اقدام به منظور شناسائی و کاهش خطرات احتمالی و مقاوم‌سازی فنی ساختمان‌های موردنظرصورت خواهد گرفت.

سعیدی کیا با بیان اینکه یکی از پیشگیری‌ها در استان البرز، ایمن‌سازی ساختمان‌ها است که به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی صورت می‌گیرد، افزود: در این خصوص بیشترین دقت و توجه باید در ساختمان‌های بلند مرتبه انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: آمار ساختمان‌های ناایمن در نقاط مختلف شهر با همکاری سازمان نظام مهندسی و شهرداری نسبت به شناسایی فوری این سازه‌ها و اجرای قانون درباره آن‌ها صورت خواهد گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۶ اسهند ماه ۱۴۰۱



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =