• ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
  • کد خبر: 83219
سعید صفری

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: این منطقه با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل‌ها، ضمن تحقق به موقع بودجه تعیین شده، نسبت به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌ها و ارائه خدمات رفاهی و عمرانی برای شهروندان منطقه گام برمی دارد.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه طی تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته جذب بودجه درآمدی روند صعودی داشته افزود: این منطقه توانسته است در حوزه عمرانی با جذب ۱۰۰درصدی بودجه مصوب بین مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج رتبه برتر را کسب کند.


صفری از افزایش ۴۰۰ درصدی درآمد نقدی منطقه نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: این منطقه با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل‌ها، ضمن تحقق به موقع بودجه تعیین شده، نسبت به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌ها و ارائه خدمات رفاهی و عمرانی برای شهروندان منطقه گام برمی‌دارد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۹۷درصد جذب نقدی در سال گذشته برای نخستین بار در این منطقه کم برخوردار محقق شده، این منطقه در بین مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج بیشترین بودجه مصوب را داشته که جذب بودجه محقق نشان از همدلی و خدمت صادقانه همکاران دارد.
 

این مسئول بیان کرد: تغییر سیاستگذاری درآمدی در شهرداری‌ها با هدف تسهیل پیشبرد سیاست‌های توسعه شهری نیازمند توجه ویژه به مدیریت هزینه در کنار افزایش درآمد است که خوشبختانه در حال حاضر به جهت استفاده از روش‌های جدید در بحث درآمدی و صرفه‌جویی در هزینه‌های منطقه، اقدامات مناسبی انجام شده است.
 

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج اظهار داشت: افزایش درآمدی تضمین‌کننده ارائه خدمات مطلوب‌تر بوده و به طبع آن افزایش بودجه عمرانی را در پی دارد، این مهم باتوجه به نیاز این منطقه به انجام پروژه‌های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.


این مسئول در پایان با بیان این که شهرداری یک نهاد مردمی است و تلاش می‌کند از طریق خدمات‌رسانی مطلوب شهر را مدیریت کند؛ یادآور شد: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، مدیریت شهری را در ارایه خدمات یاری کنند.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲




 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =