حجت‌الاسلام سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان ها و ادارات مرتبط در شهرداری باید برنامه های خود را مبتنی بر پنج مسئله ارائه دهند تا پس از تصویب در کمیسیون فرهنگی، بودجه لازم اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شورای ششم تصمیم گرفته در بودجه سال ۱۴۰۲ برنامه محور عمل کند و برنامه ها و سیاست های آن تابع سیاست های نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.  

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: استان البرز ششمین استانی است که برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی را تهیه کرده که ۱۳ راهبرد کلان برای آن طراحی شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه البرز پنج مسئله اصلی دارد که در نظام مسائل به آن ها اشاره شده است، اذعان کرد: برای حل این موارد، شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۵۶ اقدام را برای ما تعیین کرده است که باید به کمک ۶۸ دستگاه، موسسه، نهاد، NGO و … انجام شود. تمام اقدامات و برنامه های فرهنگی طراحی شده برای ما و وظایف سایر نهادها تعیین شده و به تصویب رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در سال گذشته، ۵۰ میلیارد تومان در متمم بودجه به حوزه فرهنگ اختصاص یافته بود که این میزان در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان رسید اما شورای شهر تصمیم گرفت بیشتر بودجه‌هایی که با حوزه فرهنگ ارتباط دارند، را به صورت کلی ببیند که در این راستا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این حوزه اختصاص یافت.  

وی خاطر نشان کرد: سازمان‌ها و ادارات مرتبط باید برنامه‌های خود را مبتنی بر پنج مسئله ارائه دهند تا پس از تصویب در کمیسیون، بودجه لازم اختصاص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =