مریم قهرمانی

رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر کرج، نبود درآمدپایدار شهری را از مهمترین مشکلات این کلانشهر برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در خصوص درآمدهای پایدار شهرداری اظهارداشت: درآمدهای پایدار برای شهر پرظرفیتی مانند کرج باید دغدغه اول ما باشد اما تا به امروز مغفول مانده و فقط در حد کلام و صحبت بوده است.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بسیاری از مولفه‌ها موجب می شود نتوانیم روی درآمد پایدار حساب کنیم در صورتی که در سایر شهرها، روی چند مورد مهم سرمایه گذاری و برنامه ریزی می‌کنند و مدیریت صحیح موجب حصول نتیجه مطلوب می شود.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از املاک بلااستفاده مطرح کرد: اگر به صورت اصولی و درست و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه در زمینه بهای خدمات و عوارض کار کنیم، می‌توانیم درآمد پایدار خوبی برای شهر داشته باشیم.  

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه این سازمان سرمایه‌گذاری باید پررنگ‌تر و قوی‌تر عمل کند تا بتوانیم به جذب چشمگیر سرمایه گذار برسیم، بیان کرد: کرج شاهراه مواصلاتی بین چند استان کشور است اما هیچکس حاضر نیست حتی یک وعده غذا در این شهر بخورد. در صورتی که چند پارک و فضای گردشگری خوب و بروز مانند باغ لاله ها در این شهر داشته باشیم، می توانیم از این طریق به درآمدزایی برای شهر کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =