قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای البرز با اشاره به مشکلات بوجود آمده در محدوده گود مشهور به ناصربخت در محدوده حصارک گفت: مسئولیت تمام موضوعات مرتبط با پروژه گودحصارک با مالک است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علی قاسم پور اظهارداشت: مدیریت شهری کرج به استناد بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها و دغدغه مسئولین استان از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم البرز و از باب صیانت از شهروندان به مسئله گود حصارک توجه خاص دارد.
 

وی با اشاره به صورتجلسات فی مابین مدیریت شهری کرج با نمایندگان فروشگاه رفاه به عنوان مالک پروژه افزود: مالک باید طرح پایدارسازی و ساخت پروژه را به تائید نظام مهندسی برساند و گلایه مدیریت شهری کرج از بابت تاخیر در اقدامات و ادامه عملیات احداث است.
 

قاسم پور افزود: فروشگاه رفاه تقاضای تغییر در نقشه و مفاد پروانه را دارد که البته پس از تنظیم صورت‌جلسه در شهرداری، نیازمند تصویب در شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده ۵ است.
 

وی ادامه داد: همه اعضای شورای اسلامی شهر در جهت کاهش دغدغه شهروندان همکاری دارند لیکن رعایت قوانین و اجرای صورتجلسات را ضروری میدانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: پنجشنبه هفته جاری مجدداً از پروژه بازدید خواهیم داشت و درصورت عدم اجرای تعهدات توسط مالک اقدام قضایی را انجام می‌دهیم چراکه حفظ جان و مال شهروندان و ساکنین اطراف پروژه ضروری است.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =