فرزین فرشاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به نصب و راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در بلوار شورا، گفت: با همکاری پلیس راهور موفق به اخذ کد جریمه برای این سامانه‌ها شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرزین فرشاد با اشاره به نصب و راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در بلوار شورا، اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت(شمال به جنوب و جنوب به شمال) این معبر تحت پوشش سامانه مذکور قرار دارد ...

وی با تأکید بر اینکه با همکاری پلیس راهور موفق به اخذ کد جریمه برای این سامانه‌ها شده‌ایم، افزود: مراحل مقدماتی نصب سامانه ثبت سرعت غیر مجاز در بلوار سربازان گمنام و زیرگذر یادگار امام(ره) در حال انجام است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج کاهش چشمگیر آمار تصادفات منجر به جرح و فوت در نقاط حادثه خیز معابر پرتردد کرج را از مهم‌تربن نتایج به کارگیری این سامانه‌ها مطرح کرد.

فرشاد توسعه زیرساخت هوشمندسازی شهر کرج را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این معاونت در سال جاری عنوان و تصریح کرد: اقدامات اولیه برای نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت غیر مجاز شامل ۲۰ دوربین در معابر حادثه خیز بر اساس اولویت در حال انجام است.


وی تأکید کرد: این سامانه‌ها چند منظوره بوده و علاوه بر ثبت تخلف سرعت غیر مجاز، خودروهای فاقد معاینه فنی را نیز جریمه کرده و برای بحث مدیریت بار ترافیک نیز کاربرد دارد.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =