جلسه شهردار با بانک شهر

مدیرعامل بانک شهر کشور در دیدار با شهردار کرج از پرداخت تسهیلات کم بهره به کارکنان این دستگاه از محل میانگین و مانده منابع شهرداری کرج در بانک شهر خبر داد.

سیدمحمدمهدی احمدی که به منظور افزایش تعاملات با شهرداری کرج در این محل حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: پرداخت تسهیلات به کارکنان شهرداری‌ها را همواره در دستور کار داشته و خواهیم داشت.
احمدی افزود: بر همین اساس طی گفت و گو با شهردار کرج مقرر شد از محل میانگین و مانده منابع این دستگاه نزد بانک شهر مبلغی به منظور ارائه تسهیلات به کارکنان شهرداری اختصاص داده شود.
وی هدف از این دیدار را تعیین تکلیف مانده حساب بدهکاران و تسهیلات پرداخت شده سنوات گذشته با شهرداری کرج عنوان کرد و ادامه داد: با حضور مهرداد کیانی شهردار کرج که از نخبه‌های حوزه مدیریت شهری هستند، شاهد افزایش تعاملات میان دو بخش و استفاده از ظرفیت‌های مشترک هستیم.
این مسئول در پاسخ به نحوه حمایت بانک شهر از پروژه‌های شهری شهرداری کرج بیان کرد: به طور حتم حمایت از پروژه‌های شهری را در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به برخورداری شهروندان از خدمات برتر شهری دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =