چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی دارد در صورت نیاز به ترویج یا اشاعه فرهنگ در حوزه های مختلف با تمام دستگاه های دولتی استان البرز نهایت تعامل را داشته باشد زیرا کمک به دولت انقلابی و مردمی جزو تکالیف و افتخارات شورای ششم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ جواد چپردار در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهارداشت: در پرداخت و دریافت حقوق خود در شورا، مدیریت شهری و نیز در معیشت خانواده هایمان که مالیات پرداخت می کنیم، این مطالبه را داریم که مالیات پرداختی چه آثاری برای شهر و مردم دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از سوی دیگر، به جهت یک مجموعه مصرف کننده از ارزش افزوده در قالب مدیریت شهری، مکلف به ارائه خدمات به مردم هستیم.

چپردار بیان کرد: در جلسه ای در قوه قضائیه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج که در خصوص ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی شهر برگزار شد، مقرر شد تا کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، آئین نامه واگذاری خدمات با مالکیت شهرداری تهیه و تعیین شود، که ما پیشنهاد تعامل با کلیه دستگاه های دولتی البرز در ترویج فرهنگ شهروندی مطروحه را ارائه نموده و آمادگی همکاری مشترک را داریم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی نیز در بودجه خود ردیفی برای اشاعه فرهنگ‌های متبوع دارند که غالبا کم اثر و بی اثر است و گاهی نیز برخی دستگاه‌ها از این ردیف‌ها استفاده نمی‌کنند.

به گفته چپردار، در شورای شهر آمادگی داریم در صورت نیاز به همکاری، با بهره گیری از ظرفیت‌های سامانه تبلیغات و سازه‌های تبلیغاتی شهر با دستگاه‌های مختلف همکاری داشته باشیم، همانگونه که همواره در تعامل مشترک با دستگاه‌های دولتی پیش قدم بوده ایم.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =