بیمه

جلسه بررسی وضعیت تجمیع بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری کرج با حضور مهرداد کیانی، شهردار کرج، مجتبی حاجی قاسمی عضو شورای اسلامی شهر کرج، علی سلطانی مقدم معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج و غفاری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مهدی هویدا رئیس اداره درمان، بیمه و سلامت شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج در این جلسه گفت: مسئولان امر مکلف هستند در قالب طرح یکپارچه‌سازی بیمه تکمیلی تمامی پرسنل شهرداری اعم از نیروهای حجمی و سبز پوش، پاکبانان، تأمین نیروها و نیروهای شرکتی با نیروهای رسمی را به یک شکل از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند سازند.

همچنین مجتبی حاجی‌قاسمی عضو شورای شهر کرج با اشاره به درخواست‌های مطرح شده از طرف پرسنل گفت: باید تلاش کنیم که بیشترین و بهترین خدمات بیمه‌ای یکپارچه را در قبال حق بیمه‌ای که کارکنان شهرداری پرداخت می‌کنند از بیمه تکمیلی طلب کنیم.

در این جلسه گزارشی در مورد روند تجمیع بیمه تکمیلی تمامی پرسنل شهرداری کرج توسط کارشناسان اداره بیمه شهرداری کرج ارائه شد. تاکید بر ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای برای کلیه پرسنل شهرداری بدون هیچگونه تبعیض از مهمترین موضوعات عنوان شده در این گزارش بود.

در انتهای جلسه مقرر شد که اداره درمان، بیمه و سلامت شهرداری کرج با پیگیری دقیق و مذاکره موثر مطالبات به حق پرسنل را از بیمه تکمیلی پیگیری کرده و نتیجه را در جلسه آتی به شهردار و شورای شهر ارائه دهند.

جلسه بررسی تجمیع بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج برگزار شد

جلسه بررسی تجمیع بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج برگزار شد

جلسه بررسی تجمیع بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =