1 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از اجرای عملیات لوله‌گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی بلوار ماهان غربی واقع در جهانشهر خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه آبگرفتگی گذرگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از خیابان‌های سطح منطقه در هنگام بارش باران است، گفت: اجرای عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی بلوار ماهان غربی واقع در محله جهانشهر انجام شد.

رضوانی گفت: مسأله دفع آب‌های سطحی از مسائل عمده رفع خسارات احتمالی و ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب است، که این منطقه با توجه به ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی و وقوع آبگرفتگی در معابر سطح منطقه در هنگام بارندگی‌های شدید، با شناسایی نقاط آبگیر سطح منطقه اقدامات پیشگیرانه در زمینه دفع و انتقال آب‌های سطحی را با جدیت اجرایی می‌کند.

وی افزود: در ادامه اجرای پروژه‌های متعدد به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هم اکنون اجرای سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار ماهان غربی و لوله‌گذاری کاروگیت این بلوار توسط عوامل حوزه فنی و عمرانی منطقه با اقدامات متعددی چون حفر گمانه برای کنترل وضعیت تأسیسات دفنی، تخریب جداول فرسوده، نخاله‌برداری، بتن‌ریزی و جایگذاری لوله‌های کاروگیت در حال انجام است.

این مسئول همچنین گفت: هدف از انجام پروژه‌های عملیاتی دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقا سطح کیفی و ایمنی معابر این محدوده است.

منتشر شده در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =