قهرمانی

دبیر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت؛ استفاده از دستگاه زباله سوز به دلیل آثار مخرب زیست محیطی در سراسر دنیا منسوخ شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مریم قهرمانی صارم در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری شهروندان اظهارداشت: بررسی جدیدترین مقالات و مطالعات علمی و نظریه های زیست محیطی بر این موضوع تاکید دارد که بکارگیری دستگاه ‌های زباله سوز به دلیل تولید آلودگی هوا، آثار زیانبار و غیرقابل جبرانی بهمراه خواهد داشت از همین رو در سراسر دنیا منسوخ شده است و نباید وارد چرخه مدیریت پسماند شود.

قهرمانی از عملکرد کارخانه نوآوری انتقاد کرد و افزود: مجموعه‌ای که سابقا بسیار کاربردی بوده است و کمک قابل توجه ای به شهرداری و مدیریت شهری داشته است؛ اکنون به عنوان کارخانه نوآوری در حال فعالیت است که نتیجه و کارایی مطلوب نداشته است.

وی بیان کرد: با تقویت دانشگاه جامع می توان علاوه بر ارتقای سطح تحصیلات و تخصص؛ خدمات موازی با مجموعه کارخانه نوآوری به مردم شهر کرج و سراسر کشور ارائه کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =