8 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج، ازاتمام عملیات لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی بلوار بنفشه واقع در جهانشهر به متراژ ۱۸متر خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام عملیات لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی بلوار بنفشه واقع در جهانشهر به متراژ ۱۸ متر خبر داد.


رضوانی با بیان اینکه با اجرای این پروژه مشکلات آب گرفتگی در مواقع بارندگی در محل مذکور به حداقل می‌رسد، افزود: این عملیات با هدف مدیریت آب‌های سطحی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش رضایت شهروندان و جمع آوری آبروهای روباز فرسوده به اجرا درآمده است.  


وی یادآور شد: هدف از ایجاد سیستم جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی این است که در شرایط وقوع رگبارهای شدید از آبگرفتگی معابر جلوگیری شود و در زمان بارش باران شهروندان دچار بحران نشوند؛ این امر مستلزم شناسایی نقاط تجمع آب در معابر مختلف سطح شهر و جمع آوری و انتقال است که شهرداری منطقه ۸ کرج در این زمینه موفق عمل کرده است.


این مسئول گفت: هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری کرج در حوزه زیرساخت‌ها است و این مجموعه با جدیت در پی آن است تا سیستم مدیریت سیلاب و روان آب‌های شهری را به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات توسعه دهد.

منتشر شده درتاریخ 1 شهریور ماه 1402

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =