حادثه رانندگی اتوبان کرج قزوین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه کرج - قزوین متاسفانه دو فوتی و بیست مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز  مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از برخورد دو دستگاه خودرو (اتوبوس و پژو۲۰۷) در بزرگراه کرج قزوین، روبروی ترمینال شهید کلانتری مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از هفت‌ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی اتوبوس در اثر برخورد با نیوجرسی حاشیه بزرگراه منحرف شده و  با خودروی پژو ۲۰۷ برخورد می‌کند.

وی گفت: این حادثه منجر به محبوس شدن سرنشینان خودروهای مذکور شد و متأسفانه دو  فوتی  برجای گذاشت که با تلاش آتش نشانان افراد حادثه دیده از داخل خودرو خارج، تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن‌سازی شد.

سخنگوی سازمان گفت: برخی از مصدومین این حادثه به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس درمان و تعدادی به مراکز پزشکی منتقل شدند. برای امدادرسانی به این حادثه  سی نفر نیروی عملیاتی به انضمام هشت دستگاه خودرو امدادی به محل  اعزام شدند.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =