مانور آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۳۹۵ مورد حریق و انجام ۵۹۳ حادثه در شهریور ماه خبر داد.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳ هزار و ۹۵۶ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۹۱۸ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۴۶۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۹۵ مورد حریق و ۵۹۳ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۷ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۳۴۰ مورد نجات یافته، ۵۴ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۱۴ با ۱۰ حریق و ۱۴ حادثه، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۱۲ حریق و ۱۲ حادثه وایستگاه ۱۱۰ با ۱۷ حریق و ۴ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۶۱ مورد صدور جواز و ۱۴۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۳ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۴ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۷۵ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۱۵ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۳ مورد، در حوزه ایمنی شهری را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۴۱۷ کارآموز به مدت ۲۷۷ ساعت با همکاری ۳۸ طی یک ماه گذشته صورت گرفت.


منتشر شده در تاریخ ۳ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =