2

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: عملیات لایروبی منهول‌ها، کانال‌های روباز و روبسته و مسیل‌های آب‌های سطحی بی‌وقفه در حال انجام است.

حشمت اله عزیزی در گفتگوبا پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: این عملیات طبق برنامه‌ریزی و اولویت بندی‌های صورت گرفته، از ماه‌ها قبل تاکنون بطور منظم و مداوم، در حال انجام است.


عزیزی، عملیات پاکسازی و لایروبی معابر سطح منطقه را اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از وقوع سیلاب و یا آبگرفتگی معابر عنوان و خاطرنشان کرد: مهار و کنترل سیلاب و جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، یکی از دغدغه‌های این معاونت است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطر نشان کرد: قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول‌ها، انهار و مسیل‌های شهری کرج در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی منهول‌ها و سایر نقاط صورت پذیرفت و این عملیات همچنان تا پاکسازی کامل سطح مناطق ۱۰گانه ادامه خواهد داشت.


عزیزی در پایان از شهروندان خواست از ریختن پسماندهای شهری و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های آب و مسیر رودخانه‌ها و حریم آنها خودداری و در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر کرج با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده، پیگیری و از سوی خدمات شهری منطقه مربوطه رفع گردد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =