1

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح اصلاح هندسی دوربرگردان مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح در راستای روان‌سازی جریان ترافیک این معبر و کاهش تداخلات ترافیکی خبر داد.

 فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان این معاونت یکی از نقاط دارای معضلات ترافیکی و ایجاد صف در ساعات پیک ترافیک در بلوار شهید بهشتی محدوده دور برگردان واقع در رو بروی تالار شهیدان نژاد فلاح شناسایی شد.

 وی افزود: در این راستا موضوع به مشاور مربوطه ارجاع و پس از بررسی‌های میدانی، برداشت آمار و اطلاعات ترافیکی، همچنین ارائه گزینه‌های مختلف، در نهایت طرح اصلاح هندسی دوربرگردان مذکور در راستای کاهش تداخلات ترافیکی وسایل نقلیه در شورای ترافیک شهرکرج مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه درحال حاضرپیمانکار مربوطه در حال اجرای طرح اصلاح هندسی آن محدوده است، گفت: امید است طی روزهای آتی با اتمام عملیات عمرانی شاهد روان‌سازی جریان ترافیک وکاهش تداخلات ترافیکی در محدوده دوبرگردان مذکور باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =