یساولی- آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی آذرماه سال‌جاری آتش نشانان به ماموریت ۴۳۰ مورد حریق و ۴۶۴ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳هزار و ۳۱۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۹۱۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۲۶۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۳۰ مورد حریق و ۴۶۴ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، افزود: در ماهی که گذشت ۲۷۶ مورد نجات یافته، ۸۳ مصدوم و ۱۰ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت بیش از ۲۶ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۱ با ۳۰ حریق و ۳۰ حادثه، ‌ایستگاه ۱۱۰ با ۳۹ حریق و ۱۷ حادثه و ایستگاه ۱۰۲ با ۲۶ حریق و ۳۰ حادثه صورت گرفت، اضافه کرد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۹۲ مورد صدور جواز و ۱۶۲ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۱۵ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۳ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۱۰۳ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۸ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۵۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری، بازدید از واحدهای صنعتی به تعداد یک مورد در حوزه صنایع، بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

این مسئول گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۵۳ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین، کارورزی، برگزاری مانور سراسری زلزله باحضور ۲۰هزار و ۲۳۰ کارآموز به مدت ۶۵۲ ساعت با همکاری ۱۷۵ مربی و برگزاری ۲ دوره آموزش سبک زندگی اسلامی، فن تدریس مربیگری با حضور ۲۷۷ فراگیر از پرسنل سازمان، با همکاری ۲ مربی به مدت ۳۴ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.


منتشر شده در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =