جلسه شورا معاونین 4 دی

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: برنامه و نظر مجموعه مدیریت شهری و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج این است که بودجه مصوب شهرداری در متمم بودجه سال ۱۴۰۲ افزایش یابد. برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری همه مدیران در مجموعه مدیریت شهری هستیم.

 علی خدابنده لو در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، با بیان این مطلب افزود: در موضوعات درآمدی می بایست به صورت تیمی با برنامه ریزی حرکت نماییم که بتوانیم درآمد مصوب را محقق کنیم و این نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: برنامه ریزی های صورت پذیرفته که در رابطه با سیاست های تشویقی و در راستای وصول مطالبات  لایحه ای به شورای اسلامی شهر کرج ارائه دادیم از اول آبان ابلاغ شده و ۴ ماه دیگر در حال اجرا خواهد بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با اشاره به اینکه پلاک هایی که چک برگشتی دارند اگر نسبت به پرداخت اصل چک در زمان باقی مانده اقدام کنند مشمول تخفیف خسارت تاخیر تادیه می گردند، عنوان کرد: در این راستا مدیران مناطق می بایست پیگیر چک های برگشتی از مالکین باشند تا از این ظرفیت حداکثر استفاده گردد.

وی تاکید کرد: در این خصوص بنرهای اطلاع رسانی تهیه شده که ضرورت دارد این بنرها به صورت ثابت در سطح مناطق نصب گردد.

علی خدابنده لو با بیان اینکه در بحث اصناف حذف فیزیکی پرونده ها در حال انجام است، گفت: باید از مسئولین اصناف مناطق خواسته شود که فیش جمعی عوارض صنفی را صادر کرده و به صورت حضوری به صاحبان واحدهای صنفی مناطق ابلاغ کنند که این موضوع در برخی از مناطق شروع شده است.

به گفته مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج،   جهت خوش حسابی اصناف ۲۴ درصد تخفیف در نظر گرفته شده که لایحه آن به شورا ارسال گردیده است.

خدابنده لو در ادامه در خصوص عوارض خودرو توضیحاتی را داد و گفت: تاکنون ۸۶ میلیارد تومان در این زمینه درآمد داشته ایم.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج اضافه کرد: به جهت اطلاع رسانی مالکین خودرو برنامه ریزی شده هفته ای ۱۰۰ هزار پیامک ارسال گردد. بنرهایی نیز تهیه شده که به صورت داربستی در مناطق نصب شده و لازم است تا انتهای سال بماند تا بتوانیم با اطلاع رسانی درآمد لازم را از موضوع عوارض خودرو کسب کنیم.  

منتشر شده در سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =