حمید رضا آژیر - کراپ‌شده

مدیرمنطقه ۶ شهرداری کرج از کسب رتبه اول جذب بودجه عمرانی در بین مناطق ده گانه شهرداری کرج خبر داد.

 محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ جذب اعتبارات عمرانی را یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات و کسب رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: با تدابیری که از ابتدای سال جاری اتخاذ شد، مقرر شد اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت، دقت و سرعت طی سال صورت پذیرد تا قسمت اعظم این اعتبارات و تسویه حساب با پیمانکاران با چالش‌های پایان سال مالی مواجه نشود.

مدیر منطقه ۶ کرج با اشاره به این مطلب که تاکنون ۷۸ درصد بودجه عمرانی جذب و ۹۵ درصد تعهد ایجاد شده است، یادآور شد: با تلاش و همت پرسنل معاونت امور عمرانی و ترافیک و همراهی معاونت مالی و اقتصادی، این منطقه موفق به کسب بالاترین درصد جذب عمرانی بین مناطق ۱۰گانه شده است.

وی نحوه پرداخت مطالبات پیمانکاران منطقه را کم نظیر دانست و اضافه کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و پیشبرد اهداف منطقه، مطالبات پیمانکاران در قالب صورت وضعیت‌های ارائه شده کاملا به روز پرداخت می‌شود.

آژیر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی با هدف رضایت شهروندان انجام می‌شود و با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی مبنی بر اقدامات کارشناسی و اولویت بندی صورت می‌گیرد، باید به گونه‌ای باشد که منتج به آبادانی و توسعه شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =