پلاسکو

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به مناسبت هفتمین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو، یاد شهدای آتش نشان این حادثه را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبر کرج امروز، محمد یساولی در پیامی یاد آتش‌نشانان شهید و غیور حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را گرامی‌داشت.


متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم رب الشهدا والصدیقین


وَلَا تَحْسبَنَّ الَّذِین قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّه أَمْوَاتا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون


(هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند)


صبحگاه ۳۰ دی سال ۱۳۹۵ شاهد سردی و تلخی حادثه‌ای بودیم که همه دل‌ها و قلب‌ها را متأثر و جریحه دار کرد، اتفاقی ناگوار که همیشه در یاد و خاطره اذهان باقی خواهد ماند.

هفت سال از شهادت آتش‌نشانان رادمرد کشورمان در حادثه‌ تلخ ساختمان پلاسکوی تهران گذشت؛ یاد آن شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و به روح بلندشان درود می‌فرستیم.

حادثه فاجعه بار و دلخراش آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران و همچنین شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که جان خویش را برای حفاظت از هموطنان‌شان به خطر انداختند غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار عزیزان سفر کرده؛ این مصیبت را به خانواده بزرگ آتش نشانی، مردم شریف و ولایتمدار ایران به ویژه خانواده این شهیدان گرامی تسلیت عرض می‌کنم، و از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبری جمیل را خواستارم.

محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج



منتشر شده در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =