قاسم پور

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در متمم بودجه شهرداری کرج برای بهسازی و آسفالت خیابان بسیج حد اتصال کرج به محمد شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علی قاسم پور در جلسه رسمی شورای شهرستان کرج که با حضور اعضا شورا، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، مدیر منطقه ۶ شهرداری و مدیران فنی سازمان آرامستانهای شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت: غرش موشک‌های سپاه و گذر از آسمان جمهوری اسلامی دل خانواده شهدا و مردم ایران را شاد کرد، از سپاه مقتدر و سربازان جان بر کف تقدیر و تشکر میکنم نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر با هر گونه جنایتی که بر علیه ملت شریف ایران انجام شود برخورد خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: چندی پیش بازدید میدانی به همراه اعضای شورا، شهردار محمدشهر و کرج از بلوار بسیج واقع در جاده محمدشهر در خصوص رفع دغدغه و مشکلات شهروندان در راستای  بهسازی و بازگشایی مسیر انجام شد.

قاسم پور بیان کرد: در این بازدید مقرر شد بلوار بسیج که مرز بین سه شهرستان کرج، محمدشهر و مشکین دشت می‌باشد با هماهنگی شهرداری های این سه شهر نسبت به ترمیم آسفالت، جدول گذاری و همچنین بازگشایی ادامه مسیر تا جاده مشکین دشت اقدام شود.

وی یادآور شد: با پی گیری های انجام شده، موضوع آسفالت زیر گذر محمدشهر و خیابان بسیج مرز بین محمد شهر و شهر کرج در قالب لایحه تنظیم و در متمم بودجه سال جاری شهرداری اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد  ریال توسط شورای شهر کرج تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =