برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در البرز

شهردار کرج گفت: تجدید پیمان با آرمان های انقلاب فردا در حضور حداکثری شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه متجلی خواهد شد.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن دعوت شهروندان به مشارکت حداکثری در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این مشارکت را به منزله تایید دوباره ای بر آرمان های امام خمینی(ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(ره) ارزیابی کرد.  

کیانی افزود: خیانت نظام پهلوی و شاهنشاهی به مردم ایران و به تاراج بردن اموال و دارایی‌های کشور، پس از گذشت سالها بر هیچ کس پوشیده نیست و چنان که روشن است آن حکومت، مردمداری را که لازمه و اساس یک نظام حاکمیتی‌ست به بازی گرفته بود.  

وی ادامه داد: مردم با مشاهده این گونه خیانت‌ها و ظلمی که به ایشان روا می‌شد، تصمیم به مبارزه علیه این حکومت گرفتند و سرانجام توانستند با رمز اتحاد و با رهبری پربرکت امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کنند.  

کیانی، نتیجه این انتخاب را نزدیک به نیم قرن امنیت، آرامش وایستادگی برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ارزیابی و خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حمایت همه جانبه از نظام اسلامی برابر دشمنان و دست نشاندگان ایشان، وظیفه همه ماست.  

این مسئول تاکید کرد: لذا با حضوری پرشور در راهپیمایی فردا ۲۲ بهمن ماه بار دیگر حمایت و دلبستگی خود  را به انقلاب اسلامی فریاد خواهیم زد تا دل دشمنان قسم خورده این آب و خاک بار دیگر از هر گونه تلاش برای پیاده کردن اهداف شوم خود به لرزه درآید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =