قاسم پور

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورا بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و...، همچنین تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شورا بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه های حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و اظهارداشت: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر بوده تا براساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانندسرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه های اجتماعی و تخصصی که  پیدا کرده است جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

 قاسم پور با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیرگذاری مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، اظهارامیدواری کرد تا با کمک همه دستگاه های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات هرچه بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =