پیاده راه

عملیات زیباسازی و مناسب سازی پیاده راه رجایی شهر (آزادی) با کاشت سرو شیراز و استفاده از گلدان و درختچه‌های کامیس پاریس، بنفشه و یاس هلندی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عملیات زیباسازی و مناسب سازی پیاده راه رجایی شهر (آزادی) آغاز شده تا حرکت راحت در فضایی بدون مانع، ایمن و به دور از وسایل نقلیه که نیاز ضروری کلان‌شهرها است را در کرج شاهد باشیم.

توجه روزافزون شهرهای بزرگ به پیاده روها که نقش مهمی را در بهبود تعاملات اجتماعی و فرهنگی ایفا می کند باعث شده که کلان‌شهر کرج نیز از این قافله جا نماند.

افزایش زیبایی بصری در پر ترددترین محل شهر

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه شهر، محل زندگی و ارتباط انسان ها با یکدیگر است، گفت: برای افزایش زیبایی بصری در کانون یکی از پرتردد ترین مراکز شهر از هر ظرفیت و فضاهای مناسب استفاده می شود.

وی اضافه کرد: معاونت زیباسازی و فضای سبز و اداره فنی و طراحی این سازمان در دو سال اخیر به عنوان پیشگام ارتقای کیفیت فضای شهری وارد عمل شده و طرح‌های مختلفی را در مکان‌های عمومی شهر کرج به اجرا درآورده است که از شاخص ترین آنها می توان به طرح زیباسازی نما و منظرِ میدان کرج، ساماندهی نما و جداره خیابان شهید بهشتی، گذر سبز باغستان و حاشیه شرقی روخانه کرج به عنوان طرح‌های پیشگام ارتقا فضای شهری اشاره کردو

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه اصلاح سنگ فرش‌ها، چیدمان و استقرار مبلمان شهری این پروژه همزمان با کاشت درخت و فضای سبز در حال انجام است، توضیح داد: معاونت زیباسازی این سازمان در اقدامی خلاقانه و با طراحی و رنگ آمیزی کافوهای های مخابراتی و ترانس های برق، نمای جدیدی به پروژه پیاده راه رجایی شهر بخشیده است.

بضاعتی پور گفت: نقاط مناسب این پروژه با کاشت درخت از نوع سرو شیراز و فضاهای مکث آن نیز با استفاده از گلدان و درختچه هایی نظیر کامیس پاریس، بنفشه و یاس هلندی فضا سازی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =